Snapchat jako narzędzie nowoczesnego biznesu
Social media cały czas się rozwijają i są praktycznie osobną gałęzią biznesu. Jednocześnie każda szanująca się firma powinna korzystać z dobrodziejstw kanałów społecznościowych. Tym, który ostatnio zdobywa popularność w najszybszym tempie, jest snapchat. Snapchat to specyficzne narzędzia, gdzie grupą odbiorców są najczęściej ludzie w wieku 13-25 lat.
Dlatego nie jest to obowiązek dla każdej firmy, ale jego umiejętne wykorzystanie może zaktywizować biznes. Na swój kanał na snapchacie trzeba mieć jednak pomysł. Co chcemy pokazać za pomocą krótkich, bo tylko maksymalnie 10-sekundowych sekcji zdjęć oraz filmików? Jaki wizerunek firmy chcemy pokazać? Jaki storytelling zbudować na podstawie tych zdjęć? O wzrastającej popularności snapchata świadczą nowe opcje. Pojawiają się chociażby nowe filtry, dopasowywane do aktualnych wydarzeń, dlatego snapchat może doskonale zostać użyty przy real-time marketing.
Coraz więcej marek oraz wielkich korporacji zakłada swoje konta na snapchacie i stara się dotrzeć do kolejnych klientów oraz odbiorców.